Info

Więcej o mnie.
rok 2023

rok 2022

rok 2021

rok 2020

rok 2019

rok 2018

rok 2017

rok 2016

rok 2015

rok 2014

rok 2013

rok 2012

rok 2011

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2022, Grudzień6 - 0
- 2022, Listopad6 - 0
- 2022, Październik12 - 0
- 2022, Wrzesień4 - 0
- 2022, Sierpień19 - 0
- 2022, Lipiec14 - 0
- 2022, Czerwiec13 - 0
- 2022, Maj15 - 0
- 2022, Kwiecień9 - 0
- 2022, Marzec5 - 0
- 2022, Luty7 - 0
- 2022, Styczeń7 - 0
- 2021, Grudzień5 - 0
- 2021, Listopad5 - 0
- 2021, Październik5 - 0
- 2021, Wrzesień6 - 0
- 2021, Sierpień11 - 0
- 2021, Lipiec12 - 0
- 2021, Czerwiec11 - 0
- 2021, Maj8 - 0
- 2021, Kwiecień5 - 0
- 2021, Marzec5 - 0
- 2021, Luty7 - 0
- 2021, Styczeń11 - 0
- 2020, Grudzień9 - 0
- 2020, Listopad7 - 0
- 2020, Październik13 - 1
- 2020, Wrzesień10 - 0
- 2020, Sierpień16 - 0
- 2020, Lipiec18 - 0
- 2020, Czerwiec9 - 0
- 2020, Maj11 - 0
- 2020, Kwiecień9 - 0
- 2020, Marzec13 - 1
- 2020, Luty6 - 0
- 2020, Styczeń13 - 0
- 2019, Grudzień13 - 0
- 2019, Listopad6 - 0
- 2019, Październik9 - 2
- 2019, Wrzesień8 - 0
- 2019, Sierpień16 - 0
- 2019, Lipiec11 - 1
- 2019, Czerwiec15 - 1
- 2019, Maj6 - 0
- 2019, Kwiecień10 - 2
- 2019, Marzec10 - 0
- 2019, Luty4 - 2
- 2019, Styczeń10 - 2
- 2018, Grudzień8 - 2
- 2018, Listopad9 - 0
- 2018, Październik8 - 0
- 2018, Wrzesień8 - 0
- 2018, Sierpień15 - 1
- 2018, Lipiec12 - 3
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj11 - 0
- 2018, Kwiecień16 - 0
- 2018, Marzec8 - 1
- 2018, Luty7 - 5
- 2018, Styczeń4 - 0
- 2017, Grudzień10 - 0
- 2017, Listopad6 - 0
- 2017, Październik5 - 1
- 2017, Wrzesień4 - 0
- 2017, Sierpień9 - 1
- 2017, Lipiec13 - 3
- 2017, Czerwiec11 - 0
- 2017, Maj12 - 0
- 2017, Kwiecień5 - 0
- 2017, Marzec7 - 0
- 2017, Luty3 - 0
- 2017, Styczeń4 - 0
- 2016, Grudzień9 - 0
- 2016, Listopad5 - 0
- 2016, Październik4 - 0
- 2016, Wrzesień7 - 1
- 2016, Sierpień10 - 0
- 2016, Lipiec10 - 3
- 2016, Czerwiec10 - 0
- 2016, Maj13 - 0
- 2016, Kwiecień5 - 1
- 2016, Marzec4 - 0
- 2016, Luty5 - 7
- 2016, Styczeń4 - 0
- 2015, Grudzień9 - 2
- 2015, Listopad6 - 2
- 2015, Październik7 - 2
- 2015, Wrzesień5 - 1
- 2015, Sierpień9 - 2
- 2015, Lipiec13 - 3
- 2015, Czerwiec11 - 5
- 2015, Maj10 - 5
- 2015, Kwiecień11 - 0
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty5 - 0
- 2015, Styczeń4 - 0
- 2014, Grudzień5 - 0
- 2014, Listopad5 - 0
- 2014, Październik7 - 0
- 2014, Wrzesień6 - 0
- 2014, Sierpień7 - 0
- 2014, Lipiec9 - 2
- 2014, Czerwiec7 - 0
- 2014, Maj10 - 2
- 2014, Kwiecień7 - 0
- 2014, Marzec7 - 0
- 2014, Luty8 - 0
- 2014, Styczeń6 - 0
- 2013, Grudzień9 - 0
- 2013, Listopad6 - 0
- 2013, Październik3 - 0
- 2013, Wrzesień6 - 0
- 2013, Sierpień10 - 0
- 2013, Lipiec14 - 6
- 2013, Czerwiec11 - 1
- 2013, Maj9 - 4
- 2013, Kwiecień10 - 0
- 2013, Marzec3 - 0
- 2013, Luty6 - 0
- 2013, Styczeń1 - 0
- 2012, Grudzień3 - 1
- 2012, Listopad6 - 1
- 2012, Październik5 - 5
- 2012, Wrzesień10 - 1
- 2012, Sierpień10 - 2
- 2012, Lipiec9 - 4
- 2012, Czerwiec6 - 0
- 2012, Maj9 - 3
- 2012, Kwiecień7 - 0
- 2012, Marzec8 - 4
- 2012, Luty1 - 0
- 2012, Styczeń2 - 3
- 2011, Grudzień5 - 2
- 2011, Listopad3 - 1
- 2011, Październik2 - 0
- 2011, Wrzesień5 - 0
- 2011, Sierpień21 - 1
- 2011, Lipiec18 - 3
- 2011, Czerwiec2 - 0
Dane wyjazdu:
71.72 km
0.00 km teren
02:29 h
28.88 km/h:
Maks. pr.:50.70 km/h
Temperatura:24.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy:175 m
Kalorie: 3260 kcal
Rower:MERIDA Road Race 901-com
V Supermaraton Jastrzębi Łaskich
Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 07.06.2015 | Komentarze 4
V Supermaraton Jastrzębi Łaskich.

Długość trasy nie robiła na mnie wrażenia, wielokrotnie jeździłem dłuższe dystanse. Jedynym problemem była wymagana prędkość min. 32 km/h, której zazwyczaj nie osiągam, zresztą kto jeździ u nas po Jurze wie, że to nie bardzo jest możliwe. Ale trzeba było się sprawdzić w takiej imprezie masowej. Numer startowy 178, grupa 42, start o 10.42. Przed rozpoczęciem rozgrzewka. Silny NW wiatr mocno pcha w plecy i przez początkowe 35 km mam oczekiwaną średnią 32 km/h, wcześniej jeszcze wyższą. Mimo to wyprzedziło mnie kilka pociągów, jeden z nich chciał mnie zabrać, niestety to nie była moja prędkość :( Uzupełnienie płynów w bufecie za jakiś czas ochłodziło organizm. W tym momencie trasa tak skręciła, że przez kilka kilometrów było centralnie pod silny wiatr, który mnie mocno wymęczył. Po skręcie na północ wiał z lewego przodu ale w dużym stopniu odkryty teren nie zatrzymywał porywów. Prędkość wyraźnie spadła. Od Widawy dodatkowo niewielkie pagórki nie pomagały w jeździe. Po drodze wyprzedziłem sporo maruderów, ale i sam dałem się zostawić przed Łaskiem kilkuosobowej grupie, w której jechałem od pewnego czasu. Wynik ostateczny taki sobie, średnia ok 29 km/h okazała się jednak za mała, choć większa od moich dotychczasowych.
Impreza bardzo udana, organizacja znakomita. Nad kondycją trzeba jeszcze dużo popracować. W przyszłym roku wskoczę do innej kategorii wiekowej, może wtedy będzie lepiej.
oficjalny wynik:
miejsce open/miejsce w kategorii wiekowej/.../czas przejazdu/straty/średnia prędkość
184 | 36 | 178 | Bryła | Jacek | Lelów | Mini M4s | 02:28:55.279 | 00:00:22.542 / 00:42:11.425 | 29.41 km/h |






Kategoria od 50 km do 100 km, Supermaraton Jastrzębi Łaskich
Komentarze
akacja68 | 11:46 czwartek, 11 czerwca 2015 | linkuj
Nie chcę Cię martwić, co wyższa kategoria, tym większa konkurencja ;) W moim mini pociągu średnia wieku była ok. 60 ;)
i | 21:32 poniedziałek, 8 czerwca 2015 | linkuj
Też myślałem, że w wyższej kategorii będzie łatwiej. Patrzyłeś na wyniki 50-latków? Przyłóż swoją średnią do giga M5s i zobacz które miejsce byś zajął jadąc w tym samym tempie trzy razy dalej. Idzie się załamać.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!